Educatie medewerker
Voor het team Educatie zijn wij op zoek naar een enthousiast persoon, die met oog voor detail aan de slag gaat met het organiseren van onze cursussen, webinars en opleidingen.
In overleg met de teamleider en coördinatoren van de afdeling Educatie ga je aan de slag met het organiseren van eendaagse cursussen, webinars en/of meerdaagse opleidingen. Je maakt een planning, legt locaties vast, plaatst cursusbijeenkomsten op de website, laat de bijeenkomst accrediteren (goedkeuren voor opleidingspunten), verzorgt het cursusmateriaal, en communiceert (de inhoud en uitvoering van) naar de docenten en cursisten, et cetera. Ook organiseren we als team Educatie verschillende jaarlijks terugkerende evenementen (bijvoorbeeld: Dé dag voor het notariaat, docentendag, diploma-uitreikingen enz). Voor deze evenementen gaan we op zoek naar de tofste locaties en is niks te gek. Daarnaast verzorg je de notulen van de vergaderingen en lever je een bijdrage aan het automatiseren en verbeteren van de (interne) processen van onze cursusorganisatie. Naast contact met docenten en cursuslocaties, heb je ook regelmatig contact met cursisten (per mail en telefonisch) en ga je af en toe mee naar een cursus.
Welke eigenschappen zijn waardevol?
Als medewerker Educatie is het belangrijk dat je goed kunt samenwerken, maar daarnaast ook zelfstandig en proactief bent. Verder kun je goed plannen en organiseren. Je houdt van aanpakken, bent goed in multitasken en je vindt het geen probleem andere mensen binnen onze organisatie te ondersteunen wanneer dat nodig is.
“In het team Educatie is geen dag hetzelfde; van een cursus online zetten tot het hosten van een cursusbijeenkomst. We streven in ons team altijd naar perfectie, waarbij de klant centraal staat. Dit alles doen we in een super gezellig team, met veel leuke borrels en uitjes”.
Bianca Dubbeld, Educatie coördinator en projectleider medewerkers.
Dit heb jij in huis:
- HBO werk- en denkniveau
- goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- je vindt snel je weg in verschillende computersystemen en leert jezelf makkelijk nieuwe kennis aan
- je denkt vanuit de klant en kijkt continu hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren
- je stelt de juiste prioriteiten en kunt goed overzicht houden in ad hoc situaties
- affiniteit met automatisering is een pré
- je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar
Wat bieden wij jou?
Je zet je samen met een gepassioneerd en relatief jong team van mensen in voor een organisatie die voortdurend in ontwikkeling is. We bieden je de kans om mee te bouwen aan de toekomst van onze organisatie en geven jou de ruimte om te groeien als professional, o.a. door opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Wij bieden je een uitdagende baan voor 24-40 uur per week, een marktconform salaris van € 2.200 tot € 2.800 bruto (afhankelijk van relevante vooropleiding en/of werkervaring), 8% vakantiegeld, collectief pensioen, 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur per week), kopen van extra vakantiedagen, reiskostenvergoeding en bij goed functioneren een aantrekkelijke eindejaarsuitkering. We starten met een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract.
Wij zijn een hecht team en organiseren jaarlijks meerdere uitjes (zoals wintersport, stedentrips met verrassende activiteiten, pubquiz, bioscoop, bowlen, borrels, karaoke, sinterklaasviering, kerstviering, en een jaarlijks partneruitje).
De organisatie FBN Juristen
FBN Juristen verzorgt cursussen en opleidingen voor het notariaat. Onze belangrijkste klanten zijn notariskantoren. Het kantoor bestaat uit 2 ‘teams’, op ons kantoor werken ongeveer 15 mensen aan de organisatie van cursussen, opleidingen, marketing/vormgeving en klantcommunicatie, daarnaast werken er ongeveer 15 juristen aan de inhoud van onze producten. De juristen van ons vaktechnisch bureau volgen de ontwikkelingen in jurisprudentie en wetgeving voor het notariaat; deze juridische ontwikkelingen worden verwerkt in allerlei producten, zoals een grote kennisbank voor het notariaat (databank Via Juridica, www.viajuridica.nl), een tweewekelijkse nieuwsbrief, een wekelijkse e-learning (www.pe-notariaat.nl) en een eigen tijdschrift: Vakblad PE Notariaat. Verder kunnen notarissen bij ons aankloppen voor advies op maat in ingewikkelde dossiers.
Zie jij jezelf bij ons werken?
Kom dan snel kennismaken! Solliciteer door een e-mail met je CV en motivatie te zenden naar sollicitaties@fbn.nl, t.a.v. mevrouw E.C. Zuijderwijk
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Wanneer u bij ons solliciteert, bewaren wij uw cv op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming gedurende één maand, gerekend vanaf de sluitingstermijn van de betreffende vacature. Daarna worden uw persoonsgegevens verwijderd. Wij delen uw gegevens niet met derden, tenzij sprake is van een wettelijke verplichting. Mochten er redenen zijn deze periode te verlengen, dan zullen wij dit in overleg met u doen.
Contact
FBN Juristen
Noordhollandstraat 71
1081 AS Amsterdam
T: 088 222 21 23
F: 088 222 21 90
E: info@fbn.nl
IBAN FBN Juristen: NL77ABNA0454139012
IBAN Via Juridica Kennis B.V.: NL46INGB0006716733
Via Juridica
Fiscale en civiele databank speciaal opgezet voor het notariaat.
> Naar Via Juridica
PE Notariaat e-learning
Ontvang elke week een fiscaal of civiel onderwerp (relevant voor het notariaat) in uw mailbox en maak de bijbehorende opdracht voor studiepunten.
> Naar PE Notariaat e-learning
Over ons
FBN Juristen is een kenniscentrum voor juristen werkzaam op het gebied van civiel en fiscaal recht.
Wij delen onze kennis via cursussen, een online juridische databank, producten en juridische en fiscale adviezen met name op het gebied van erfrecht, huwelijksvermogensrecht, estate planning, onroerendgoedrecht, ondernemingsrecht en de fiscale aspecten die daarmee samenhangen.
© FBN Juristen | Privacy verklaring | Algemene Voorwaarden