Project/event manager opleidingen (medior)
Vanuit ons kantoor in Amsterdam Buitenveldert zorg jij er samen met je collega’s voor dat alle cursussen, webinars en opleidingen van FBN Juristen van a tot z worden georganiseerd.
Je krijgt de verantwoordelijkheid over een eigen selectie van eendaagse cursussen, webinars en/of meerdaagse opleidingen. Dat houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het vastleggen van de locaties, het plaatsen van cursusbijeenkomsten op de website, accrediteren van bijeenkomsten (goedkeuren voor opleidingspunten), verzorgen van het cursusmateriaal, het communiceren naar docenten en cursisten, et cetera. Hierbij krijg je ondersteuning van de project/event medewerker en het secretariaat.
Onder verantwoordelijkheid van de senior project/event manager houd je de ontwikkeling van jouw selectie eendaagse cursussen, webinars en/of meerdaagse opleidingen nauwkeurig in de gaten. Hierbij werk je nauw samen met de interne en externe juristen.
Daarnaast onderhoud je nauwe contacten met de afdeling marketing en leg je verantwoording af aan je teamleider. Verder lever je een actieve bijdrage aan het automatiseren en verbeteren van de (interne) processen van onze cursusorganisatie.
Welke eigenschappen zijn waardevol?
Als project/event manager opleidingen is het belangrijk dat je zelfstandig en proactief bent. Ook kun je goed plannen en prioriteiten stellen en weet je ook in stressvolle situaties het overzicht te houden. Daarnaast signaleer je tijdig knelpunten en weet de juiste acties te ondernemen. Je houdt van aanpakken, bent goed in multitasken en je vindt het geen probleem andere mensen binnen onze organisatie te ondersteunen wanneer dat nodig is.
”Als projectmanager opleidingen is geen dag hetzelfde. Het contact met docenten, klanten en locaties maakt het werk zeer afwisselend en uitdagend. Daarnaast werk je in een gezellig team, met veel leuke uitjes.”
Jill Vemeulen, Projectmanager opleidingen bij FBN Juristen
Dit heb jij in huis:
- HBO werk- en denkniveau
- minimaal 2 jaar werkervaring in een coördinerende of organisatorische functie
- uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- je vindt snel je weg in verschillende computersystemen en leert jezelf makkelijk nieuwe kennis aan
- je denkt vanuit de klant en kijkt continue hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren
- stelt de juiste prioriteiten en kunt goed overzicht houden in ad hoc situaties
- bij voorkeur ervaring met organisatie van opleidingen en/of evenementen
- kennis van diverse softwarepakketten (o.a. Outlook, Powerpoint, eventueel Excel) is een pré
Wat bieden wij jou?
Je zet je samen met een gepassioneerd en relatief jong team van mensen in voor een organisatie die voortdurend in ontwikkeling is. We bieden je de kans om mee te bouwen aan de toekomst van onze organisatie en geven jou de ruimte om te groeien als professional, o.a. door opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Wij bieden je een uitdagende baan voor 32-40 uur per week, een marktconform salaris van € 2.500 tot € 3.300 bruto (afhankelijk van relevante vooropleiding en/of werkervaring), 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur per week), reiskostenvergoeding en bij goed functioneren een aantrekkelijke eindejaarsuitkering. We starten met een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract.
Wij zijn een hecht team en organiseren jaarlijks meerdere uitjes (zoals wintersport, stedentrips met verrassende activiteiten, pubquiz, bioscoop, bowlen, borrels, karaoke, sinterklaasviering, kerstviering, en een jaarlijks partneruitje).
De organisatie FBN Juristen
FBN Juristen verzorgt cursussen en opleidingen voor het notariaat. Onze belangrijkste klanten zijn notariskantoren. Het kantoor bestaat uit 2 ‘teams’, op ons kantoor werken ongeveer 15 mensen aan de organisatie van cursussen, opleidingen, marketing/vormgeving en klantcommunicatie, daarnaast werken er ongeveer 15 juristen aan de inhoud van onze producten. De juristen van ons vaktechnisch bureau volgen de ontwikkelingen in jurisprudentie en wetgeving voor het notariaat; deze juridische ontwikkelingen worden verwerkt in allerlei producten, zoals een grote kennisbank voor het notariaat (databank Via Juridica, www.viajuridica.nl), een tweewekelijkse nieuwsbrief, een wekelijkse e-learning (www.pe-notariaat.nl) en een eigen tijdschrift: Vakblad PE Notariaat. Verder kunnen notarissen bij ons aankloppen voor advies op maat in ingewikkelde dossiers.
Zie jij jezelf bij ons werken?
Kom dan snel kennismaken! Solliciteer door een e-mail met je CV en motivatie te zenden naar sollicitaties@fbn.nl, t.a.v. mevrouw E.C. Zuijderwijk
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Wanneer u bij ons solliciteert, bewaren wij uw cv op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming gedurende één maand, gerekend vanaf de sluitingstermijn van de betreffende vacature. Daarna worden uw persoonsgegevens verwijderd. Wij delen uw gegevens niet met derden, tenzij sprake is van een wettelijke verplichting. Mochten er redenen zijn deze periode te verlengen, dan zullen wij dit in overleg met u doen.
Contact
FBN Juristen
Noordhollandstraat 71
1081 AS Amsterdam
T: 088 222 21 23
F: 088 222 21 90
E: info@fbn.nl
IBAN FBN Juristen: NL77ABNA0454139012
IBAN Via Juridica Kennis B.V.: NL46INGB0006716733
Via Juridica
Fiscale en civiele databank speciaal opgezet voor het notariaat.
> Naar Via Juridica
PE Notariaat e-learning
Ontvang elke week een fiscaal of civiel onderwerp (relevant voor het notariaat) in uw mailbox en maak de bijbehorende opdracht voor studiepunten.
> Naar PE Notariaat e-learning
Over ons
FBN Juristen is een kenniscentrum voor juristen werkzaam op het gebied van civiel en fiscaal recht.
Wij delen onze kennis via cursussen, een online juridische databank, producten en juridische en fiscale adviezen met name op het gebied van erfrecht, huwelijksvermogensrecht, estate planning, onroerendgoedrecht, ondernemingsrecht en de fiscale aspecten die daarmee samenhangen.
© FBN Juristen | Privacy verklaring | Algemene Voorwaarden